Wednesday, February 5, 2020

PGPD Announces the Graduation of Session 141


The Prince George’s County Police Department is proud to announce the graduation of 11 recruits from the Prince George’s County Police Department’s Training and Education Division on Wednesday.

Of the 11 graduates of Session 141, six will join us here at the Prince George’s County Police Department, three will join the Prince George’s County Office of the Sheriff and two will head to the City of Bowie Police Department.

We’re looking forward to celebrating Session 141’s accomplishments.

When:   Wednesday, February 5, 2020

Time:    1:30 pm

Where:  Riverdale Baptist Church

              1177 Largo Road

              Upper Marlboro, MD

Members of the community and the media are welcome to attend

*****Spanish Translation Follows*****



El Departamento de la Policía del Condado de Prince George se complace en anunciar la graduación de 11 reclutas de la Academia de Entrenamiento de la Policía del Condado de Prince George este miércoles.

De los 11 graduados de la Sesión 141, seis se estarán uniendo a nuestra fuerza policial, tres ingresarán a la Oficina del Alguacil del Condado de Prince George’s y dos se dirigen al Departamento de la Policía de la Ciudad de Bowie.

Esperamos con ansias en poder celebrar sus logros entre familiares y amigos, y darles la bienvenida oficial a los nuevos miembros de la familia de PGPD.

Cuándo: miércoles 5 de febrero de 2020
Hora: 1:30 pm
Lugar: Riverdale Baptist Church, 1177 Largo Road, Upper Marlboro MD

Aquellos miembros de la comunidad y medios que interesen asistir podrán hacerlo.

No comments:

Blog Archive